25 Ocak 2010 Pazartesi

Evet mnkym seyrettim,yalova milletvekilini sayrettim:S

Feysbukun da suyu ısınmaya basladı gibi sanki,görevmiş gibi bilgisayarı açar açmaz direk bağlanmazsak olmuyor.Oysa kendi adıma gerçekten girip bi halt yapmıyorum.Gerçi bilgisayar hususundaki vizyonsuzluk da bunda etken değil dersek yalan olur tabiki.Birkaç ömür törpüsü örnek:

-Resmine bayıldım tatlişkom,harikasın...
-Hahahahah tipe bak,götüme benzemişsin...
-Allah mutluluğunuzu daim etsin...

Her nanede yüzbinler oluşturma olayına giresim dahi yok...

Siz bu satırları okumaya devam edeken feysbukta onlayn olduğumu da belirtmeden edemeyeceğim...:S


Twitter e biraz daha ehemmiyetmi versem diye düşünmeye başladım,ama orda da "şuan tuvalete gitcem,gelene kadar Ezel başlar" tadında yazan yuzırlar biraz beni çekimserliğe itiyor.Ama şahane zatlar var takip ettiğim tavsiye ederim birçoğunu...



Çevremde çok duymaya başladığım bir söylem var bu ara "hacım valla soğudum futboldan,eskisi gibi tat vermiyor bana"...Gerçi ben bayadır öyleyim,tribünde laylay güzel oluyor,tv de doğru dürüst 90 dakika maç izlediğim yok bayadır.Ama durumu bu hale getirenler de şapkayı şöyle bi önlerine koysalar fena olmaz...



Bi tane daha Nike montum(ACG olmayan :S)var...3 yada 4 sezondur beraberiz...Bu sene serbest bırakcam,bonservissiz ,bilabedel vercem birine...Neyse sadede geleyim,bu montla ilk kez bugün üşüdüm...Hava ne kadar soğudu siz düşünün dostlar:S Gerçi yaşlandıkda...bundan evvel yağan feci karda üstüm çıplak karda yuvarlanmışlığım var...Tey ak tey...Gençken işte...


Recep İvedik yüzünden, her gördüğümde günlük küfür istikhakımın erkenden dolmasına sebep olan Şahan,her nedense son Türksel reklamında çok antipatik gelmiyor bana...Tamam tamam itiraf ediyorum,güzel ble geliyor tiplemesi...Süt aşkını da sevmiyorum ayrıyetten...



"Das leben der anderen" sen ne kadar güzel bir filmsin ya...Yine izledim,yine doyamadım.S.k puanı olarak 9.6 variyorum.Neden 10 vermediğimi de bilmiyorum :S











Ha birde...Yıldırım Demirören iyi Beşiktaşlıymış diyorlar...Şunu unutmuş:

"İyi insan olmadan iyi Beşiktaşlı olunmaz"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder