2 Nisan 2010 Cuma

yapılacaklar

Çalışmak güzel tabi.Akşam iş çıkışı çısır çısır müzik dinleyerekten eve gitmek,yorulmak,para kazanmak falan...Yorulmak dedim ya,birçok şeyi ertelemek durumda kalıyor insan.Bu konuyu irdeleyim dedim biraz...

-Habertürk gazetesi aldım geçenlerde...İçinden üç boyutlu gözlük ve üç boyutlu resimler olan bi mecmua çıktı...Ne zevkliymiş bu üç boyut olayı...Evde "Avatar"ın korsan dvd si var...Acaba korsan dvd üç boyutlu gözlük takınca filmi üç boyutlu gösterecekmi bakamadım daha.Çok da zaman geçti üstünden...Deneyeceğim...

-5000 metre koşardım 3 ay evveline kadar,40 ta şınav üstüne...3000 metre + 30 şınava razıyım.Bakcez...

-12 de balkabağı olacakmış gibi 11.30 da yatağa giriyorum...Hedefim geceleri 1 de yatmak...Yaklaşık 15 senelik ritüeli değiştirmektir amacım...

-Kitap okurdum ne güzel...5 aydır falan tık yok...Babı Esrar,hac,görünmez canavarlar...yarım kalan kitaplar...Babı esrarla hac ı siktiret,görünmez canavarları bitircem...Olmadı yeni bir kitaba başlıcam...

Çalışmak güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder