25 Ekim 2010 Pazartesi

Sonbahardan Çizgiler

200 gram kıyma 6 kaat.
*abi 250 gram olsa olur mu?
**olmaz bilader,200 ü bir gram geçirme...(agresif bi tonda)
ve kasap bozulur.ulan 600(altyüz) lira maaş alıyon,tafran kime senin...
Domates 9,biber 7,patates 1.7...ulan patates ya...
Eskiden alışveriş yapmak keyifliydi.Şimdi eve geldiğinde insanda bir stres halinden başka birşey kalmıyor...
Kasiyerle konuşuyorum;
*Bakın bu iş böyle gitmez,hayat çok pahallı,bişeyler yapmak lazım.
**Abi ben zaten cumhuriyetçiyi zaten,daha napalım...
*Ben de demoktatım diycektim,gerek duymadım.
Havalar da soğumaya başladı.Bir de İGDAŞ gircek işin içine.
*doğalgazcı "adresi bulamadım aabi"ayana yatıp 3 saat bekletir...
*kapıcı "çöplerin içine gazete kaadı koymayın,onları almak görevim değil" der.
*temizlikçi alınan ütü masasını beğenmez...
Bu aralar herkesin beni düdüklemeye çalıştığı hissine kapılıyorum nedense :S

2 yorum:

  1. guzel bir yazi kardesim. emegine, yuregine saglik.

    YanıtlaSil
  2. bi o kadar sığ bi yorum...insan rep verir amk :S

    YanıtlaSil