28 Nisan 2009 Salı

kavram kargaşası



-akşam gogıla girdim gogıl yazısı çizikli falan böyle.dedim bilgisayar yine mantarladı.oysaki gogıl bu tip şekiller yapıyomuş.gün mors alfabesinin mucidinin doğum günümüymüş neymiş.

-geçende galatasaray dan geçiyoruz.yeşil siyah giyinmiş birileri bando davul zurna şekli yapmış zıplaşıyordu.kendimden gayet emin"sakaryanın istanbulda maçı var tatangalar istiklalde eğleniyor " dedim.meğerse "sambistanbul" gurubu yürüyüş yapıyormuş...
------------------
bir mayıs resmi tatil diyolar,seneye 23 nisanla birleşir umudu taşıyorum hafiften:S
------------------

tarık akan ın son filmini izledim.güzel.köy ortamı,kış,soba,buzda kayma olayı falan.

-------------------
günün şarkısı:kartel den "evdeki ses"
----------------------
yakında:pazar günü beşiktaş fener maçı öncesi köyiçinde olcam.bol saptamalı bir gezi yazısı kaleme alacağım:S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder