20 Mayıs 2009 Çarşamba

dikkat s.k çıkabilir

Bu ara baya elekçilik yaptım ama bir türlü elim gitmedi yazmaya,kısmet bugüneymiş.Taahhüt ettiğim beşiktaş fener maçının beşiktaş ayağı,sakaryasporun düşüşüne(malesef) canlı tanık oldum,süleymaniye-vefa-zeyrek turu.ufaktan girişeyim...

* bu sene kombinem olmadığından sinyal olmadığı sürece maçlara gitmedim.ama güzel alternatif yaptım.köyiçinde piiz,hoşbeş goy goy.sonrasında millet maça ben eve.aslında bu zamana kadar hep böylemi yapsaydım.zaten sarhoş kafa maçtan bişey anlamıyordum,yorgunluğuda cabası.beşiktaşın iyi gitmesine taraftarlardan çok esnaf seviniyordur.ne kalabalık luyor öyle maç günleri.öümüzdeki pazar butiği falan olan günübirlik tekel-büfe işine girse voliyi fena vurur...Gerçi nerde çokluk orda bokluk olgusu hemen realiteye dönüşüyor.inşallah mevzubahşs günlerdeki kavga dövüşün suyu çıkmazda uzun yıllar sokakta bu keyfi yaşarız...

*Yılların Eminönü ve efradı severiyim.Süleymaniye ye gitmek bi kısmet olmamıştı.kapalı çarşı içinde kaybolup,inatla yolu kendim bulcam tribine girip, sonunda kuzu kuzu adres sormak kaydıyla yolu bulma ritüeliyle gittim süleymaniyeye.Kuru Pilav yedik ortama uysun diye.öyle aman aman değil ama güzeldi yinede.fındıklı kemal paşa tatlısını iyiki söylemişiz ama...etrafta birkaç güzel ev dışında bi numara göremedim,sultanahmet in çemberlitaş ın havası yok. buralara gelmişken vefa bozacısının ordan inelim dedik aşağı.dükkanın ambiyansı güzel ama bozada bi numara yok.boza işte,ne kadar güzelse o kadar.sevmem zaten bozayı...

*geçen pazar işim yoktu, çaktım sinyali kuzene ve elini kasımpaşa tayyip stadı.adalılar doldurmuş stadı,belki ligde kalırız diye.olmadı ama,düştüler.öyle maçı falan kafaya takann adam değilim.ama milletin hüngür hüngür ağlaması.taraftarın futbolculara haklarını helal etmeleri falan dokunaklıydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder