20 Kasım 2009 Cuma

pencereyi aç perdeyi arala

Evleniyoruz programlarında arka plandakiler öyle şarkılar söylüyorki,programda kaynaşanlar bir ileriki levılda arka odada bafi yapıyorlar sanacaklar.Canlı yayın bombası çok olmalı diyorum,ama fazla olmuyor.Misal lokum gibi sunuculara salça olan konuk bekliyorum,daha gelmedi.Sadece bir konuk Zuhal Topal'ın mega memeleri yoklamıştı geçenlerde.Bu konudan daha beşyüz sayfa roman çıkarılırda,gereksiz...

Geçen hafta Fener maçı vardı.Kale arkaları 75 kaattı.Nasıl oluyorda oluyor fulleniyor oralar aklım almıyor.İki kişi maç,yemek,yol ediyor 200 lira...Meyhane falan olacaksa düşünemiyorum bile.İnsan kesilince böyle hesaplara fena dalıyormuş,şimdi daha iyi anladım.Geçenlerde Eminönü Kuru Kahveci Mehmed Efendinin ordayız.İki tane apaçi dükkanın karşısında kritik yapıyolar:"Görüyonmu hafız,adamlar paranın amına nasıl koyuyolar:S"

Beşiktaşlı futbolcu adlarıda mubarek özenle seçilmiş.BoOYDU-HolosKOYDU,rakip kale önünde FINK attı,İsmail Köybaşı filancaya KOY BAŞI,Fransada doğdu Eduard Cisse 15 inci hafta Fialncayı sikse ooo...

Haftasonu Spurs maçı vardı.9 tane salladılar Wigan'a.Yaptıkları şerefsizlikten başka bişey değil.Ben Wigan'lı olsam son gollerden birinde sevinen rakibe kafalı yumruklu dalardım.(Biliyorda vermiyor V:Bilmemkaç :S )Aynı şeyi Beşiktaşın malum maçında Benitez yapmış.8 den sonra bile basın diyormuş topçularına.Orospu evladı dicem afedersiniz.Hay dilim kopsaydı da buraya geldiklerinde,"Rafa Turkish Delight" demeseydim.Maçı kazanmışsın,rakibin gardı düşmüş,çevir topu sağa sola işte...Gardı düşmüş boksore gonktan sonra saldırmaktan farkı bunun benim nazarımda.

Soru 1:Denizbank reklamları toptanmı çekildi,yoksa bunlar kafalarına göre tropik adalaramı gidiyolar.
Soru 2:Unuttum :S

day of advice :S http://www.youtube.com/watch?v=4wOyv5umjLU

yutup özürlü kamil varsa halen,Waltz of the butterfly i dinleyecekler

Best Regards :S:S:S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder