23 Aralık 2009 Çarşamba

Yedinci Sanat'a Dair :S

Bir liraya DVD olurmu?Olur tabi,hemde cok guzel olur,birdeDVD dükkanı baskın yemezse çeşit de bol olur ta şaane olur :S...Çok güzel filmler aldım,izledim.Ha unutmadan "normal filmler 1 lira entel filmler 2 lira" dedi dvd ci :S



O'Horten,Coco Chanel,Inglourious Basterds,Looking For Eric,Hary Brown son dönem izlediğim filmlerden birkaçı...İçinde tavsiye etmeyeceğim film yok,menfi fikir edindiklerimi zaten yazmadım...Nacizane birkaç cümle bişeyler karalim,gerçi ancak o kadar karalayabilirim,kompetanı değiliz bu işin tabiki...




O'Horten den başlıyım,seviyorum Amelie tadında filmleri,film bittiğinde"yaşamak ne güzel şey mnkym"diyorsun.Müzikleri de Amelie nin müziklerini andırmakta zaten...Emekli olan Norveçli bir makinistin birkaç günü anlatılmakta...S.k Puanı: 7.0










Inglourious Basterds; anca izleyebildim,çünkü dvd si ancak çıktı,evvelde sinema kaydı vardı :)...Her anlamda görsel bi şölendi(ulan buda pek bir kriter lafı gibi oldu)...Dakikalarca süren dialoglar var filmede(neden acaba :) ) ama gram sıkılmadan izlenen dialoglar bunlar..."Fransız köylü" ve "bar sahnesi" en etkileyici bölümlerdi...Bir çok insan gibi bende "Albay" diyorum ve mevzuyu kapatıyorum...S.k Puanı:8.7










Harry Brown:Ne varsa eskilerde var diyenlerdenim.Michael Cane,Tarık Akan,Behçet Nacar :S...


Hiç duymadan, etmeden,poşetin üstünde resmi görünce aldım filmi...İngiliz filmi olmasından dolayı bisıfır önde başladı film zaten...Öyle aman aman bi senaryo değil aslında...Sokak çeteleri falan fistan...Ama cast şahane olunca filmde izlenilesi oluyo normal olarak(kudret).S.k Puanı:7.0





Looking For Eric: Sıcak filmleri severim v2...Cantona hastası, ayarsız ve loser bi ingiliz çevresinde geçen hadiseler...Futbol var,pub var,deplasman otobüsü var...ha birde aşk var...Meraklısına...S.k Puanı:6.8




Coco Chanel'i de beğendim,ama aklıma yazcak bişey gelmiyor :S

1 yorum: