22 Ekim 2009 Perşembe

Sakarya Vib değil,Mersin Vif değil,İnönü VIP.

Paşa maçı için Sami kardeşimden ayarladığım biletler sayesinde ilk kez numaralı tarafında maç izledim.Daha evvel abim gitmişti bir keresinde,( karaborsacılar kapalı bileti diye bir numaralı itelemişti enayiye)"sıkıntıdan patladım" demişti...kös kös oturup maç izlemek bize göre değil onu anladım.yumuşak koltuklar,yer göstericiler falan...adam bide bahşiş bekliyo benden,ulan bozuk parayla çekirdek aldık,bu parasızlıkta 5 kaat da vermedim tabi normal olarak...Tribünler geçen denizli maçından halliceydi bence...herşey Gümrüklülerin üstüne atıldı kapandı gitti...yersen tabi,10 tane "abi" yokmuydu orda çoluk çocuğa dayak atana dur diyecek...herşeye rağmen tüm tribünlerin bir ağızdan istifa demesi güzeldi tabi...uzun yıllar evvel eskiden düzcesporda ,sonradan Kasımpaşada oynayan bir arkadaş,"Kasımpaşa semtinin takıma verdiği desteğin yarısı olsun Düzce kafaya oynar" demişti.ma bir baktım Paşa tarafında 500 kişi falan var.Biletler desen 30 kaat.Ulan yürüyerek gelseniz gelirsiniz stada,full çekmelerini beklerdim kendi adıma...Beşiktaş diğer maçlardan daha dandikti,ama zamanında düşeşine golle maç rahat geçti...Paşada defansta bi adam vardı,2 metre gibi,numarasıda 22 :S,güzel oynadı,cenk işler de götünü yırttı,sonunda yalandan penaltıyı da aldı...beşiktaşta tabata (bi arkadaş birinin "tabaka"dedini duymuş çok güldüm) iyi yolda.şampiyonluk yürüyüşü başladı dedim,millet taşşak geçti,görüşcez abisi hepinizle...

kızarmış havuç,üstüne yourtla güzeldir...

unu güzel kavurmazsan, tüm malzemeyle birlikte helvayı çöpe atarsın...

fazlalaşsın diye şivas regal in üstüne jb yi eklemek sinyalciliktir..(bunu tivitırada eklim)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder